14. -Bir insanın nesnel, düşünsel, zihinsel ve sanal
aksamlarını-araçlarını hakikatle/lerle donatması ile
egosunu-kişiliğini hakikatle/lerle donatması arasında
ne fark vardır?
İpucu;Yani
insanda çoğu nesnel, düşünsel, zihinsel-sanal akasmaların-araçların kullanımı
kişiliğin tercihlerine boyun eğdirilmiştir. Cümlesinin farkındalığını kavramaya
ve hayatınıza güncellemeye çalışın.
- Zerre nurda yaratılan kainat; yaratıkların zayıf
çekimleri, özgün çekimleri ve kütlesel kainat çekimi ile çeşitli enerji
hallerindeki yaratıklar kainatın devasa bedeninde birer döngüsel alt birim
olarak boyun eğdirilmiştir.
C.14.Nesnel olarak giyimi sanal olarak
ta düşünceyi ele alırsak bunlar çevremizden gördüklerimize,duyduklarımıza
ve okuduğumuza bağlı olarak değişir.Kişiliğimizi hakikatlerle donatmışsak ve
nefsimizi doğru terbiye etmişsek bunlara
bağlı olarak düşüncelerimiz ve
giyimimizde doğru olacaktır.Filiz
SÖYLER
C.14.Nesnel ve sanal aksamların hakikatlerle donatılması
yapmacık ve yanlış olur. Ancak egosunu hakikatlerle donatması doğru olur.Daha içtendir içten olan daha güvenilirdir.Melek VİDİNLİ
C.14. Nesnel ve sanal aksamların
hakikatlerle donatılması hareketlerine yansır. Egosunu donatması maneviyatına
yansır. İlknur ERTAŞ
C.14. İnsan kişilik donatması çevresine
yansıtırken, nesnel donatmasını çoğu zaman çevreye yansıtmaz. Mehmet Sait DEMİR
C.14. İnsan nesnel ve sanal aksamları
kişiliğin isteklerine ve tercihlerine göre boyun eğdirebilir. Fakat bu, kişiyi
yoldan saptırabilir. Esra ENGENÇ
C.14. Nesnel ve sanal aksamaları
hakikatlerle donatmak ancak kendi kişiliğini hakikatlerle donatmakla olur.Sümeyra YILDIRIM
C.14.İnsanın egosu zamana göre değiştiği
için kişilerin zaman içinde egoları, sanatsal ve nesnel aksamlarının çok
üstündedir. Mahsun İLHAN
C.14. Bir insan kişiliğini ve egosunu
hakikatlerle donatırsa bu zaten onun sanal ve nesnel aksamlarına yansır. Sadece
sanal ve nesnel aksamlarını hakikatlerle donatırsa bu yapmacık bir durum olur.
Rol yapar. Önemli olan kişiliğin ve egonun donatılıp bunun yansıtılmasıdır. Pınar TUFAN
C.14. Kişiliğini hakikatlerle donatan
insan nesnel ve sanal aksamlarını da hakikatlerle donatır.Önemli
olan önce kendisini donatmasıdır.Pınar
AKSAKAL
C.14.Bir insanın nesnel olarak hakikat ile donatılması gerçek kişilik
egosunu oluşturur.Gerçeğin bir iz düşümü olarak maddi
üzerinden manevi hayatını daha da boyutlanarak
hakikate erişmek daha gerçekçi olur. . Murat KOÇAK
C.14. İnsanlar bazen kendi egosunu tatmin
edebilmek için bazı davranışlarda bulunur. Bunu da çeşitli nesnel ve sanal
hakikatlerle gerçekleştirir. Gülçin
DİLBER
C.14. Nesnel hakikatler uygulamak insanı
sadece bir yere kadar götürür yani sadece mantığa hitap etmiş olursunuz.Asıl yapmamız gereken egoyla birlikte kendimizi
hakikatlere tam anlamıyla doldurmaktır.Merve
ÜREN
C.14. İnsanın kişiliği ile düşünce yapısı
birbiri ile bağlantılıdır. Kişiliğini hakikate bağlama düşüncesi ve
ürettiklerinde bu çerçevede gerçekleşir.
İnci ÇETİNKAYA
C.14. Nesnel ve Sanal
aksamlarını hakikatlerle donattığında iç alemini
düzenler egosunu ve kişiliğini hakikatlerle donattığında dünyadaki yaşamını
düzenler Medine KOYUNCUER
C.14. Kişiliğin
yoldan sapması ile kendi kurduğu yapmacık anlık tatminliklere anlık zevklere
bağlanmasıdır; gerçek hakikati yakalamış bireylerde anlık değil sürekli
mutluluklar elde etme yolunda cabalar sarf eder. Mehmet BULUT
C.14.Bir insanın
egosunu ve kişiliğini hakikatlerle donatması nesnel ve sanal aksamlarını
hakikatle donatmasından daha önemlidir. İnsan kişiliğini hakikatle donatırsa
hayat boyunca hata yapma ihtimali azalır. Yani sanal ve nesnel aksamları etkisi
altına alan ego daha önemlidir. Ülkü KILIÇ
C.14.İnsanın nesnel ve sanal aksamlarını
donatması için külfet ve direnç gerekir. Egosunu hakikatlerle donatması için
külfet gerekmez. Kişi bunu rahatlıkla tanzim eder.Buna
kimse karışmaz ve başkalarının bilmesine gerek yoktur.
Sultan
BAYSAL
C.14.İnsanın başta egosunun
kişiliğini hakikatlerle doldurması gerekir. Kişiliği hakikatlerle dolunca
onların güzelliği dışına, sanal ve nesnel aksamlarla da yansıyacaktır. Yakup
YAPAR
C.14.Önemli olan insanın kişiliğini
ve egosunu hakikatler ile doldurmasıdır. İnsanın nesnel ve sanal aksamları
kişiliğe göre değişir. Sara BATMACI
C.14. Bir insanın nesnel ve sanal
aksamları zamanla giderilebilir. Ama egosunun kişiliğin aksamların
giderilmesini çok az insan başarmış veya hiç başaran yoktur. Abdullah TURAN
C.14. Kişiye hakikatler verilince nesnel
ve sanal aksamları değişir. Bunlar bir önceki halden bir sonraki hale geçen bir
madde gibi erir gideri ve yeniden yapılandırılır. Fakat egoları ise her zaman
aynı kalır. Enaniyetini ben demeyi öldüremeyen kişi her zaman egosunu tatmin
etmek ister. Sanal ve nesnel aksamlar değişebilir ego ise değişmez. Murat ÇİÇEK
C.14. Aradaki fark; nesnel ve sanal
aksamları insanlar üzerinde daima geçici olur. Ama kişiliğin hakikatler ile
donatılması ömür boyu o insanın hayatında kalıcı olarak devam eder. Fatih ELÇİ