30.A-Gerçekler
nesnel kökenlimidir yoksa nesnellik mi gerçek kökenlidir?
B-Gerçekler
ne kökenlidir?
İpucu;Doğa
ve bilim doğa öncesi ilim ve hakikatlerin geçicici meyvesi olup geldiği yere
döneceğinden emin olun. O zaman eğitim ve düşünce sistemimizi nesnel doğa
öncesi gerçeklere dayalı ve temelli inşa etmeliyiz.
C30.A-Nesnellik gerçek kökenlidir. Doğa ve
bilim doğa öncesi ilmin hakikatin eseridir.
B-Gerçeğin
hakikatin kökeni yoktur. Çünkü ebedi ve sonsuzdur. Ömer ERDEMİR
C.30. A) Gerçek ebedi olan her şeydir. Her
nesnel şey ebedi değildir. O yüzden nesnellik gerçek kökenli değildir.
B)
Gerçek ebedi kökenlidir ve kâinatta sınırlı değildir. Büşra AKAN
C30.A.Gerçekler nesnel kökenlidir. Doğa
ve bilim gerçeklerin geçici meyvesidir. Nesneller doğa öncesi gerçeklere
dayalıdır.
B.Gerçekler nesnel kökenlidir. Mehmet PARLAK
C.30A)Doğada
bazı gerçekler vardır ki değişmezliği hiçbir şekilde olmayacak. Örneğin, ölüm
bu değişmez bir gerçektir. Fakat nesnel değildir. Yine buna benzer kainat doğum yine aynı şekilde gerçekliği saklamaz. Kâinata
bazı şeyler vardır ki hem gerçek hem de nesneldir. Örneğin, cin nesneldir ama
gerçektir.
B)Gerçekler doğa kökenlidir. Abdülkerim PINAR
C.30.A:Nesnellik
gerçek kökenlidir.
B:Gerçekler ispatlanabilir olduğu için
sabit, değişmez olduğu için bilim kökenlidir.
Bu
verilen puanlar insanların hanesine yazılmalıdır t.c kimlik no su gibi ve
insansalar hayatlarında bu aldıkları puanlara göre değerlendirilmelidir. Müge TEKİN
C.30- A-Gerçekler nesnel kökenlidir çünkü bütün olaylar doğa öncesi gerçeklere
dayanır
B-Gerçekler
hakikat kökenlidir. Fatma ŞANVER
C30. A-Gerçekler nesnel kökenlidir çünkü
yeryüzündeki gördüğümüz bütün olaylar doğa öncesi gerçeklere dayanır
B-Gerçekler hakikat kökenlidir.
C–30- A- Eğitim ve düşünce sistemimizi nesnel doğa öncesi gerçeklere dayamalı
ve temelini inşa etmeliyiz. Çünkü doğadaki varlıklar, doğa önceki hakikatlerin
ürünüdür. Bunlar geldikleri yere geri döneceklerdir.
B-Gerçekler kâinatın
oluşumundan sonra her şeyin işlevine göre yaratılması ve bunun kâinat öncesinin
ürünü olduğunu gösterir. Tahir BALZAR
C.30 A)Nesnelliğin
kendisi gerçek kökenlidir.
B)Gerçekler nesnel kökenli olmakla beraber nesnellik
öncesi gerçekliğe dayanır. Mesut ÖZKOL
C30.A.nesnellik
gerçek kökenlidir.
B.gerçekler
ilim ve hakikat kökenlidir. Emrullah AKTAN
C-30. A. Gerçekler nesnel kökenlidir.
B. Gerçekler nesnel kökenlidir. Fevzi KAYA
C.30 A) Gerçeklik ve nesnellik birbirini tamamlayan iki kavramdır.
B) Gerçekler doğada hiç değişmeyen ya da insanlarca aynı şekilde
algılanan doğrulardır. Abdulbaki CAN
C30.a)Nesneller
gerçek kökenlidir.
b)Gerçekler ise doğa ve
kainat öncesi bir varlığın inşa ettiği herkesçe kabul edilebilir doğrulardır.Ahmet KORKMAZ
C.30)
Nesnellik gerçektir Ahmet CİHAT
ÖNDEK
C.30) A. Nesneler gerçek kökenlidir.
B. gerçekler nesnel ve nesnel olmayan şekillerde
olabilir kökenli olası gerekir ki eğitim sistemimizi ve düşüncemiz doğa öncesi
ilim ve hakikatlere dayalı olması gerekir.
Metin BOR
C.30A. Nesnellik gerçek kökenlidir.
B. gerçekler
ilimden orijinleşmiştir. Suat MENTEŞE
C 30) A; nesnellik gerçek kökenlidir
B;Gerçekler doğa öncesine dayanmaktır, nitekim
gerçekleri de İslam’ın gerçeklerinde aramaktır. Abdurrahim DOLAŞMAZ
C.30. A.Tabi ki nesnellik gerçek kökenlidir.Toplumlarda gerçek diyebileceğimiz her şey zamanla
kemikleşerek herkes için aynı şeyi ifade etmeye başlar.Böylelikle gerçekler
nesnellik kazanır.
B.Aslında
bir bakıma da nesnellik ve gerçekler
taban tabana birbirinin tamamlayıcısıdır.Birinin
eksikliği diğerini doğruluk açısından
çelişki içine düşülmesine neden olur ki bu da inandırıcılığın yok oluşunu tetikler. Ali İhsan AYDINOĞLU