48.
A-Element
seviyesinde, enerji halleri seviyesinde (katı, sıvı, gaz…vb), işlev
seviyesinde…vb göre çok yönlü bir arada bakmak, tanımlamak ve izah etmek ne
demektir?
B- Etle
toprağın ortak paydaları nelerdir?
C-Eğitimde
bir şeyi kusursuz izah etmek için veya insanların bir şeyi doğru anlamaları
için onlarda doğru ve gerçek bilgiyi!! algıda
değişmezliği oluşturmak için (kavram ve
düşünce yanılgısını yok etmek için) bu çok yönlü kusursuz bakış mantığını
bir arada vurgulayarak kullanmak olasımıdır? Bu izah yönteminin örnekleri var
mı? Nerde, Nasıl?
D-Sizce
bu çok yönlülüğü bir arda kullanarak kusursuz anlatmaya çalışma yöntemine ne ad
verilmeli? (Algıda değişmezliği düşünün).
İpucu;insan bedeni
topraktan mı, etten mi, balçıktan mı yoksa hepsinden mi oluşmuştur.
C.48 A: En küçük seviyede ve her yönde
bakmak lazım.
B: İkisinin de yapıtaşı atomdur.
C: Olasıdır.
D:
Mehmet ŞAFAK
C.48A:biraz daha bilimsel bir bakış olsa
gerek.
B:Her ikisi de organik
C:Evet
olasıdır işin uzmanlarından işi öğrendikten sonra yapılmıyacak bişey
yoktur.Sayın hocamızdan öğrendiğimiz gibi inşallah birer iyi öğretmen oluruz
Algıda
seçicilikle yani insaların değer yargılarını öğrenerek ders anlatılsa
insanların inanç dünyasına inilse başarılı bir öğretim olabilir.Ahmet ERTUŞ
C.48 İnsan kendi bedenine çok yönlü
bakarsa element düzeyinde güneşte buluna hidrojeni taşır moleküler düzeyde
bitkide bulunan proteini taşır böyle baktığı zaman kendisinin kâinatın bir
parçası olarak görür. Ruh yönünde bakarsa kendisini meleği bir özelliği
taşıdığını anlar böyle çok yönlü bakmaya daha birçok örnek verilebilir. ORHAN KAÇAK
C.48Objektif bir düşünce ,bilimsel düşünce.Elif KIRKAĞAÇ
C.48 A. İnsanı incelediğimizde enerji
barındırır.
B.Etle
toprağın ortak paydası insan ve mineralleridir.
C.Kimse hiçbir
zaman dört dörtlük olamaz.Kusursuz olan sadece yaratandır.
D.Kusursuz
öğrenme yöntemleri. Sevgi BARBARUS
C.48A.Maddenin her halini birden düşünmek
yani olaylara bütüncül bakabilmek demektir.
B.Etin
özü topraktır.
C.Böyle
bir bakış açısını yakalamak zordur.çünkü insanların olaylara bakış açısı
özneldir.
D.Mükemmelliği
yakalamaya çalışma Hatice MERT
C.48A Bunların bir organizmanın yapısında
bulunduğu ve bunlarla organizmanın işlev kazandığını görmek mümkündür. Örneğin
insan...
B.
etin meydana geldiği maddeler toprağında yapısında vardır. Dolaysıyla bir biri
ile bağlantılıdırlar.
C.
bence olasıdır. Ama bunları yapabilmek içinde insanda zeka, bilgi ve güzel
ahlak faktörlerinin bulunması gerekir.
D. Bence mükemmel anlatım denilmelidir. Salih KOÇYİĞİT
C.48. A.
Bir insanı ele alacak olursak ; element seviyede vücudundaki C
H N elementleri, enerji seviyesinde ruhu, işlev
seviyesinde bakacak olursak organlarını görmek mümkün.
B.Etle toprağın ortak paydaları ;ikisi de enerji
barındırır.
C.Olasıdır.örneğin insan. İnsan vücudu çürüdüğünde toprak,yeni
oluştuğunda balçık, tamamlandığında da et ile kemiğe bürünür.
D.Bence bu yöntemin adı ;çok boyutlu gerçeği algılama
yöntemidir.Fuad KARADAĞ
C.48 A.Her şey bir tohumla başlar her
tohum kendini meydana getirecek totipetense sahiptir Hilal KUL
B.Ortak
payda insandır Hilal KUL
C.KUSURSUZLUK
DİYE BİRSEY YOKTUR Hilal KUL
D.ÖZEL
ÖĞRENME YÖNTEMLERİ Hilal KUL
C.48
A. Bakış açısını geniş tutabilmek, sabit fikirli olmamak demektir.
B. Geri
dönüşüm, madde döngüsü için ikisi de gereklidir.
C. Varsa da bilmiyorum
D.
Mükemmellik Berna SİMEKLİOĞLU
C.48 A. Kâinattaki varlıklar toplu bir
bakış açısı ile değerlendirildiğinde fiziksel ya da kimyasal özelliklerine
fayda veya zarar getirme özelliklerine, işlevlerine ya da işlevsizliklerine
göre sınıflandırılırlar.
C.48 C. Beyinde herhangi bir konu veya
durumu izah etmek adına kavram ve düşünce yanılgısını yok etmek için gerçek
bilginin algıda değişmezlik kuralını çiğnemeden kullanmak olasıdır. Mesela
dünyanın yuvarlak olduğunu veya yörüngesinin elips şeklinde olduğunu doğru veya
gerçek bilgiyle algıda değişiklik yaratmayan kavramlarla anlatma.
C.48 D. Algıda bütünlük olmalıdır. Saray İLTER
C.48 Olasıdır. ASLI ATAŞ
C.48 Elle toprağın ortak paydası
ikisi de aynı atomları barındırıyor olmasıdır. Fahri ERGÜN