13.Eğitim ve öğretim;
canlıların çekirdek (nükleik=gen asidi=DNA) ) asidindeki tamamlayıcı çift iplik gibidir. Bir
birini doğru tamamladığı ve desteklediği sürece insanlığın sorunları doğru
çözüme yaklaşır. Önermesinin eksiğini tamamlayınız ya da alternatifini
gösterip ret ediniz.
C 13.Eğitim ve öğretim bir bütünün
ayrılmaz parçaları gibidir. Anne-çocuk, kadın-erkek, din-insan vb… Özden CALP
C 13:Doğru bir önerme Berna AYIN
C 13:Doğru görece bir kavramdır doğrudan
neyin kas edildiği anlaşılmıyor. Kamuran
BALYEN
C 13.Kuru fasulye pilav, zeki metin, et
tırnak gibi birbirinden ayrılamazlar. Yudum
GÜRER
C 13. İnsan DNA'sındaki tamamlayıcı
çift iplik doğru eşleşmediği sürece insan bünyesinde bazı
sorunlar meydana gelebilir. Bu önermeden
hareketle insanların eğitim ve öğretimi doğru
tamamlanmadığı sürece sosyal yaşantısında sıkıntılar oluşabilir. Selçuk İNCE
C.13:Öğretim verimse eğitimde
uygulamasına verilen isimdir. Marangozun kapısı eğitimse ağaçta öğretimdir bu
örnekler çoğaltılabilir yani bu iki kavram arasında mutualizm
görünmektedir. Tek alternatif biri olmadan diğerinden söz etmek yanlış olur. Caner ÖZDEMİR
C 13. Burada ne kadar doğru
olur onu bilemeyiz. Bence yine burada akıllı ve güzel ahlaklı insanların
birlikteliğinden güzel sonuçlar elde edebiliriz. Yakup EKİNCİ
C 12.Doğru bir önermedir. Buna; güzel
ahlaklı insan yetiştirmek, evrensel gelişmişlik düzeyini yakalamak vs.
eklenebilir. Süleyman SENEM
C 13. Bu sadece eğitim ve öğretimle olmaz
bunun yanında bazı değerlerinde gelişmesi soruların çözümünü sağlar. Her şey
bilim ile açıklanamaya bilir bilimin de yetersiz kaldığı bazı konular vardır. Muharrem Polat
C 13.Bence öğretim eğitim içine gömülü
bir kavram olmalı eğer öğretim eğitim içine sindirilirse insanlara bazı şeyleri
anlatmak daha kolay olur ve sorunlar daha çabuk çözülür. Ferhat ÇENBER
C 13. Eğitim ve öğretim bazen kötü
amaçlar için de kullanılabilir. Mizbah
KARATAŞ
C 13.DNA’da meydana gelen bir hasar insan
fenotipinde bir hasar oluşturur. Eğitim ve öğretimde meydana gelen hasar bozuk
toplumların oluşmasıyla kendisini gösterir. Emine YARBA
C 13 Eğitim ve öğretim bir bütündür. Bir
kuşun 2 kanadı gibidir.İnsan bir şey öğrendiği zaman
onu tatbik etmek ister.İşte bu da eğitim ile olur.Öğretimin olupta
eğitimin olmadığı milletler daima pasif olmuşlardır.O gibi milletlerde icraattan
öte söylemler gelişir.Örneğin;Atatürkçülük ile alakası olmayan bir kişi
meydanlarda laiklik sloganı attığı zaman millette bir infiale sebep olabilir.
Maalesef… Hatice KAPLAN
C 13. Eğitim ve öğretim peygamberi ahlak
çerçevesinde olduğu sürece birbirinin tamamlayıcısıdır ve ideal bir yaşamın
merdivenleridir. Kübra Sivri
C 13.Önermenin eksiği var gibi eğitimin
sınırlarının belirlenmesi gerekir çünkü her verilen eğitimle doğruya ulaşılmaz. Ayşegül CAN
C 13. Eğitim ve Öğretim birbirinden ayrı
olarak düşünülemez. Eğitim davranışları, öğretim ise kişinin bilimsel olarak
bilgi düzeyini değerlendirir. Kişi bilgi yönünden her ne kadar başarılı olursa
olsun bu kişi olgun bir karaktere sahip olmadığı sürece hiçbir zaman başarılı
olamaz. Her zaman toplum içerisinde kendinde bir eksiklik arar. Ve sürekli
toplumu zedeler. Lakin her iki önermede de (Eğitim- Öğretim) başarılı olunması
durumunda her zaman istenilen hedeflere ulaşılabilir. Erdoğan AKÇİÇEK
C-13)doğru kullanıldığında insanlara çok
faydalı olur, yanlış kullanıldığında insanlara zarar verir. Bu da niyete bağlıdır. . Ramazan BORAN
C.13.Doğrudur. Eğer ikisi beraber olmazsa
aksaklıklar olur mesela bugün dünyada bir çok okumuş
cahil var. İHSAN YILDIZ
C 13.Eğitim ve öğretimdeki amaç birbirini
tamamlayan olguları oluşturmakla bitmemelidir.Her
alanda olduğu gibi bu alanda da ortaya çıkabilecek bize göre doğru veya yanlış
bütün ilkelerin ciddiyetle değerlendirilmesi gerekir.Doğru yapıyı oluşturmak
için sadece doğru parçaları bir araya getirmek yetmez,bu yapıya aynı zamanda
sağlamlaştırıcı ve birleştirici unsurları da katmak gerekir bu da asla tek tip
düşünce geliştirmekle sağlanamaz. Ercem Çağdaş ZOBAR
C
13. Ve bu tepkileri doğru cevaplar sunabilmektir. Onları ikna
edebilmektir. M. Akif TİRYAKİOĞLU